MITT LIV FRÅN ATT JAG FÖDDES TILL NU.

jag föddes med för många röda blodkroppar, så jag fick massa sprutor och sånt. jag växte upp med mamma, pappa, Isak och Charlie. Levde som en vanlig unge, gick på dagis, sen skolan. har alltid varit den blyga, inte vågat säga någotting i skolan, börja gråta så fort inte mamma eller nån nära var där. första gången jag vågade göra en redovisning själv var jag 9. jag gick i samma skola i 11 år, sen bytte jag till rödaberg (som jag går i nu). har det bra nu, med vännerna och skolan. jag älskar verkligen att vara i England med min pappas sida av familjen, har min farmor och farfar och mina kusiner där! min farfar är väldigt sjuk just nu och vi ska åka och träffa honom på sportlovet, jag saknar honom så....
mitt liv går upp och ner hela tiden, just nu är jag nästan för glad att jag blir ledsen. men jag älskar mitt liv ändå. ♥
jag åker till grekland nästan varje sommar, till en liten ö som heter Anti-paros, så himla mysigt där!
det som betyder allra mest för mig är familjen och mina närmaste vänner, en av dom är 5 år. jag vet det verkar konstigt men hon är alltid där för mig. ♥
jag är väldigt "emotional" (vet inte vad det är på svenska) gråter ofta och så, asså inte när jag gör illa mig, men annars. gråter till sorgliga filmer också. 
haha, det där var inte så mycket om hela mitt liv år för år, men det är mitt liv i stora drag. ♥

KRAM, MAJA. ♥

Kommentarer
Postat av: ewe

fin blogg. har frågestund, fråga gärna ngt :D http://ewish.myshowroom.se/fragestund-7/#comment

2012-02-19 @ 21:10:07
URL: http://www.ewish.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0